Update: Naturally Vie? Is she still here?

Hallo Lovelies!

Ja ik ben er nog! Het spijt me dat ik zo lang niks heb gepost. Ik heb een hele hectische periode achter de rug (eigenlijk is mijn leven nog steeds een en al hectiek en stress), maar het is nu weer tijd om alles weer op te pakken. Sinds kort heb ik een nieuwe camera dus ik kan weer volop YouTube video’s maken en mooie foto’s maken voor mijn blog.

image

Met mijn haarjourney gaat het nog goed. Helaas heb ik nog geen update kunnen posten en filmen. Momenteel heb ik boxbraids in om mijn haar even wat rust te geven. Als je mij volgt op Instagram weet je wel waarom. Afgelopen maand heb ik mijn haar namelijk 2 keer laten kleuren. De eerste keer was op mijn One Year Big Chop Anniversary. Het resultaat in de kapsalon was niet waar ik om gevraagd had. Het zag er in mijn ogen oranje uit. Mijn kapper had dat (zogenaamd) gecorrigeerd en daarna was ik er wel blij mee. Niet precies wat ik wilde maar oké. Dat was helaas voor korte duur, want na een paar dagen werd het weer een felle koper/oranje kleur!

image

image

Zag er leuk uit toch? Nou na het wassen werd het zo (foto linksboven)!

image

Belachelijke kleur en kei lelijk -_- Dus heb ik 2 pakken verf gekocht en het weer “hersteld” naar donker. En dit was het resultaat:

image

Dit was even een update van mijn haarjourney in sneltreinvaart. Hier nog even een foto van hoe mijn haar nu is in boxbraids.

image

Lots of Love

Vie ♥
Volg mij op: Bloglovin | Instagram | Youtube
2 thoughts on “Update: Naturally Vie? Is she still here?”

Geef een reactie

