Long Time No Blog!

Hi Lovelies!

Volgens mij is het een maand geleden dat ik voor het laatst een artikel heb geplaatst. I’m so sorry! Mijn leven is in de laatste paar maanden erg veranderd. Één van die veranderingen kan ik wel met jullie delen, en dat is dat ik een nieuwe baan heb! Jeeej! 😀 Ik werk nu als make-up artist voor het merk Bobbi Brown bij een Douglas filiaal. Heel erg leuk maar daar vertel ik in een andere post wat meer over 😉

Juist nu ik wat meer regelmaat en tijd heb om te bloggen, doet mijn laptop het WEER niet optimaal. Ik ga zo veel mogelijk artikelen vooruit schrijven via mijn telefoon en de opmaak dan op mijn laptop in orde maken. Ik beloof om niet meer zolang weg te blijven van mijn blog.

image

Lots of Love
Vie ♥
Volg mij op: Bloglovin | Instagram | Youtube
Geef een reactie

