Beschermende Haarstijl | Finger Coils

Hallo Beauties!

Afgelopen dinsdagavond besloot ik om finger coils uit te proberen. Je kunt dit vergelijken met pijpenkrullen. Ik heb ze al eens eerder geprobeerd toen ik ongeveer 3-4 maanden post b.c was. Maar ik vond het toen vreselijk als kapsel! Het feit dat je mijn hoofdhuid echt duidelijk kon zien vond ik niks! Maar de finger coils zelf waren wel goed gelukt. Ik had het zo (zie foto hieronder) gestyled, maar ben er nooit mee over straat geweest.

image

Dit is het resultaat van mijn recente poging!

image

De finger coils zijn echt goed gelukt. Ze zien er mooi glanzend en “juicy” uit. Toch is dit niet mijn favoriete hairstyle. Maar zoals jullie misschien nog weten is 1 van mijn doelen voor dit jaar om te experimenteren met kapsels. Ik denk dat het ook een kwestie van wennen is als je niks anders dan wash and go’s gewend bent. De complimenten die ik kreeg waren zo leuk! Volgens mij heb ik voor het laatst zoveel complimenten gekregen toen ik de big chop had gedaan haha.

image

Er komt binnenkort een tutorial waarin ik laat zien hoe ik de finger coils maak. Veel mensen denken dat het tijdrovend is maar dat valt reuze mee met de manier waarop ik ’t doe. Het volgende wat ik uit ga proberen is een roller-set, so stay tuned for that!

Lots of Love

Vie ♥

Volg mij op: Bloglovin | Instagram | Youtube

Geef een reactie

