Beschermende Haarstijl

Hi Lovelies!
Nu mijn haar wat langer is zijn mijn “wash & go’s” veranderd naar “wash & wait 10 minutes to go” -_- Aangezien ik niet elke dag zin heb in zoveel gel in mijn haar, probeer ik minstens 1 keer in de maand mijn haar met rust te laten.

Afgelopen week heb ik voor het eerst losse vlechtjes in mijn eigen haar gevlochten. Ik ben niet het type om met zo’n kapsel de straat op te gaan (kort fijn haar en losse vlechten is NOT cute on me), dus bedek ik het met mijn geliefde headwrap.

wpid-photogrid_1399654162814.jpg

 

Ik vind een headwrap zo mooi staan! Ben van plan om nog veel meer sjaals met verschillende printjes erop te kopen. En wil ook leren om mijn headwrap op verschillende manier te binden.

Doe jij ook beschermende haarstijlen met je eigen haar?

Lots of Love
Vie ♥
Volg mij op: Bloglovin | Instagram | Youtube
2 gedachten over “Beschermende Haarstijl”

Geef een reactie

