Haar Update #7 | Apr. ’14

Hi Lovelies!

Hier is ‘ie dan! Mijn maandelijkse haar update! Het is nu 8 maanden sinds mijn tweede big chop (low fade). And guess what? Mijn haar is lang genoeg voor een afro puff!  Eindelijk iets anders dan een wash & go.

foto

Begin van de maand April heb ik ook voor het eerst zelf box braids geinstalleerd. Ze zagen er goed uit al zeg ik het zelf. Maar na een week was ik ze al zat haha. Wel fijn dat ik het nu zelf kan. Scheelt een hoop geld 🙂

wpid-photogrid_1396734623976.jpg

Ik heb ook stiekem een length check gedaan. Kon het echt niet laten. Eind Mei komt er weer een lenght check filmpje. Dus nog even geduld 😉

Lots of Love
Vie ♥
Volg mij op: Bloglovin | Instagram | Youtube
Geef een reactie

