Beste wash & go ever!

Vrolijk Pasen Iedereen!

Al sinds ik natural ben is een wash & go mijn go-to hairstyle. Co-wash, leave-in en gel in je haar aanbrengen, en hoppa klaar ben je. Lekker makkelijk zonder te veel gedoe. Nu mijn haar wat langer wordt merk ik dat ik iets langer de tijd moet nemen om de gel goed te verdelen in mijn haar.  Vandaag was mijn beste wash & go ever! Ben zo blij met het resultaat.

1398004467610

Gebruikte producten:

Hair One Cleanser & Conditioner, Andrélon Natuurlijk Puur Zuiver & Zen Anti-Klit Spray, Mixed Chicks Leave-in Conditioner en Eco Styler Gel Argan Oil.

De Eco Styler Gel blijft een topper voor mij. Maar toch wil ik graag iets nieuws proberen als deze pot op is.

Wat is jouw favoriete product voor wash & go’s?

Lots of Love
Vie ♥
Volg mij op: Bloglovin | Instagram | Youtube

Geef een reactie

