1 Jaar Post Relaxer!

Hi Lovelies!

Het is vandaag precies een jaar geleden dat ik mijn haar voor het laatst heb gerelaxed! Ik dacht toendertijd helemaal niet aan transitioning of de big chop. Het was mijn doel om BSL lengte te halen haha. Funny how things change. Loving all my little curls and coils.

1397934621899

Heb jij onlangs de beslissing genomen om niet meer te relaxen? Of ben je aan het transitionen? Hoe ben je tot die beslissing gekomen? Ik hoor het graag in de comments =)

Lots of Love
Vie ♥
Volg mij op: Bloglovin | Instagram | Youtube
2 gedachten over “1 Jaar Post Relaxer!”

Geef een reactie

