Lipswatch | Milani Lip Intense Liquid Color in 01 Red Extreme

Hallo Beauties!
Dit wordt een nieuw onderdeel van mijn blog. Snelle posts met lipswatches van de producten die ik heb. Het zien van swatches helpt mij vaak voordat ik producten aanschaf. Hopelijk hebben jullie er wat aan!
Milani Lip Intense Liquid Color in 01 Red Extreme
Lots of Love
Vie ♥
Volg mij op: Bloglovin | Instagram | Youtube
2 gedachten over “Lipswatch | Milani Lip Intense Liquid Color in 01 Red Extreme”

  1. Dank je wel! Weet niet precies of ze in Nederland verkrijgbaar zijn. Ik heb het gewonnen in een U.S giveaway. Boozyshop.nl verkoopt wel het merk Milani. Misschien dat het daar nog binnenkomt.

Geef een reactie

