Haar Update #6 | Mrt. ’14 + FOTD #4

Hi Beauties!
Foxy is 7 maanden oud! Mijn haar voelt echt goed aan. Het is ook gegroeid maar een length check doe ik pas weer in Mei. De laatste tijd heb ik niet zoveel zin om veel aandacht/tijd te besteden aan mijn haar. Althans wat ik daarmee bedoel is dat ik gewoon de basis stappen hanteer. Dat zijn moisturizen en sealen, minstens 1 keer per week mijn haar wassen (met shampoo) en een deep conditioner aanbrengen. De styling is ook heel simpel. Ik doe wash en go’s (dit duurt letterlijk 5 minuten bij mij), of een haarband in (zie foto hieronder) en als ik echt geen zin heb om iets te doen dan doe ik een headwrap op. Echt lekker simpel! Het liefst zou ik braid outs en twist outs doen, maar ik vind mijn haar te kort daarvoor EN het neemt teveel tijd in beslag. Dus tot mijn haar wat langer wordt, zijn dit mijn “signature” styles.
 Foxy is Grown&Sexy =P
Hieronder zie je mijn FOTD. Ik heb wederom mijn Wet n Wild Color Icon Palette gebruikt in Walking the Red Carpet. Ik houd echt van dit palette! 
Gezicht:
L.A Girl Pro Conceal HD Concealer in Fawn
MAC Strobe Liquid in Golden Elixir
MAC Studio Fix Powder in nw43
Sleek Face Contour Kit in Medium
Sleek Blush in Flushed
Ogen:
Essence I Heart Stage Eyeshadow Base
MAC e/s in Swiss Chocolate
Wet n Wild Color Icon Palette in Walking the Red Carpet
Milani Eye Tech Liquid Liner in 01 Black
Catrice Alround Volume Mascara
Lippen:
Milani Lip Intense Liquid Color in Pink Rave

Lots of Love
Vie ♥
Volg mij op: Bloglovin | Instagram | Youtube
Geef een reactie

