Mijn boxbraids zijn eruit!

Hi Beauties!
Mijn boxbraids zijn er nu al bijna 2 weken uit. Ik trok het echt niet meer om mijn haar niet te wassen. Je zult wel denken, “Je had het toch kunnen wassen met de vlechten in?” Nee, omdat mijn haar nog kort is en erg krult als het nat wordt was dat helaas geen optie. Ik heb de vlechten in ongeveer 6 uur (!!) verwijderd. Normaal gesproken kan dat veel sneller als je het nep haar tot iets onder je eigen haar afknipt. Maar omdat ik dit haar nog een keer wil gebruiken heb ik dat niet gedaan. Nadat de vlechten eruit waren had ik zo een leuke afro! Mijn haar is zo vol en “lang” haha. Een mini fotoshoot kon dus niet uitblijven.
Foxy is gegroeid hè!
Length Check 6 maanden na Low Fade (2e big chop)
Wash Day
Gebruikte producten:
-L’oréal EverCrème Shampoo
-Dr. Bronners Magic Castile Soap (peppermint)
-Shea Moisture African Black Soap Purification Masque
-Hairvéda Sitrinillah Deep Hair Masque
-Kinky Culry Knot Today
-Creme of Nature Argan Oil Strength & Shine Leave-in Conditioner
-Kinky Curly Curling Custard
Het verliep als volgt:
1. Deep conditioner op droog uitgekamd haar aangebracht. Plastic cap en satijnen doek eroverheen en slapen maar. Dit heb ik gedaan omdat ik erg moe was en gemiddeld maar 6 uurtjes slaap. Normaal gesproken doe ik dit niet.
2. Next day, conditioner uitgespoeld. Gewassen met Dr. Bronners Magic Castile Soap (2x) en L’oréal EverCrème Shampoo.
3. Shea Moisture African Black Soap Purification Masque aangebracht en voor 30 min onder een droogkap gezeten.
4. Purification Masque uitgespoeld. Als leave-in heb ik Creme of Nature Argan Oil Leave-in en Kinky Curly Knot Today gebruikt.
5. Daarna Kinky Curly Curling Custard gebruikt als een styler.
Dit was resultaat op nat haar

Je ziet nog een witte waas erover, maar dat verdwijnt na ongeveer 20 min.
En het zag er zo uit nadat het droog was
Glanzend en pluisvrij! Loved it
Hoe was jouw meest recente wash day? En welke producten heb je gebruikt?
Lots of Love
Vie ♥
Volg mij op: Bloglovin | Instagram | Youtube
Geef een reactie

