Haar Update #5 Feb. ’14 + Haargroei Update #2 (video)

Het is vandaag 6 maanden geleden dat ik mijn 2e big chop (low fade) heb gedaan! Zes maanden, dat is een half jaar! Wauw, het is echt snel gegaan (dit zeg ik volgens mij bij iedere update haha).
Foxy groeit goed!
Gemiddeld groeit haar 6 inch (15,4 cm) per jaar. In 6 maanden zou het 3 inch (7,62 cm) lang moeten zijn. Omdat ik wilde weten of mijn haar gemiddeld groeit, besloot ik om bij deze haar update mijn haren te meten. Ben je benieuwd naar mijn lengte? Bekijk dan snel de video!
Lots of Love
Vie ♥
Volg mij op: Bloglovin | Instagram | Youtube

 

Geef een reactie

