Februari Fun Challenge: FOTD Nude Pink Look

Hi Beauties!
Vandaag is de laatste dag van mijn February Fun Challenge! Ik heb de afgelopen maand veel geëxperimenteerd met make up looks en meer kleur gebruikt. Het voelt goed om make-up te gebruiken die je dagelijks eigenlijk links laat liggen. Ik ben nu echt in een fase dat ik zoveel mogelijk probeer op te maken voordat ik iets nieuws koop. Wat mij hierbij helpt is simpelweg geen plek meer hebben (lees willen maken) om mijn producten op te bergen. Als iets niet in mijn opbergsysteem past, sta ik het mezelf niet toe om iets nieuws te kopen. Let wel! Dit geldt niet voor lippenstift haha! Ik ben echt een lipstickjunkie! Maar goed, dit is mijn FOTD van vandaag:
 Een mooie zachte look
Dit heb ik allemaal gebruikt:
Wenkbrauwen:
-Clinique Superfine liner for brows in 03 deep brown
-MAC e/s in Embark
-MAC Studio Finish concealer in nw40
Gezicht:
-MAC Studio Fix Fluid in nc50
-Milani Secret Cover Concealer 02 Medium Dark
-L.A Girl Pro Conceal in Fawn
-Milani Even Touch Powder Foundation in 06 Caramel
-Sleek Face Contour Kit in Medium
-L.A Colors Mineral Blush in Tender Rose
-HEMA Blush Wet & Dry in 04
Ogen:
-UDPP
-NYX Jumbo Eyeshadow Pencil Yogurt 611
-MAC e/s in Sushi Flower, Swiss Chocolate, Haux, Nocturnelle, Embark
-Essence Gel Eyeliner in Midnight in Paris
-Milani Liquid Eye Liner Pencil in 01 Black
-NYC Big Bold Curl Mascara in 855 Extra Black
Lippen:
-Essence Lipliner in 05 Soft Berry
-MAC Viva Glam 2
-Essence Stay With Me Matt Lip Cream in 01 Velvet Rose
Wat vind jij van deze look? Gebruik je ook weleens roze oogschaduw? Let me know 🙂
p.s Ja je ziet het goed, ik heb boxbraids in! Later meer hierover 😉

Lots of Love
Vie ♥
Volg mij op: Bloglovin | Instagram | Youtube
Geef een reactie

