Shoplog NYX Matte Lipstick & NYX Butter Gloss (+lip swatch)

Hallo Beauties!
 
Onlangs heb ik de NYX Matte Lipstick en de NYX Butter Gloss bij Douglas besteld. Zoals jullie nu vast wel weten houd ik echt van lipstick! Ik wist al dat NYX in de webshop van Douglas te koop is, maar had er nooit over nagedacht om de lipsticks te bestellen. Ik had nog een coupon met 25% korting op alle lipstick en lipgloss liggen, dus daar heb ik mooi gebruik van gemaakt! Bij Douglas koop ik meestal wat duurdere producten (denk aan Clarins, Chanel, MAC, Clinique etc.). NYX heeft hele mooie en goede producten voor een redelijke lage prijs. Bekijk hieronder wat ik allemaal gekocht heb.
 
NYX Matte Lipsticks €7,99
De verpakking vind ik echt nice! Vooral omdat je de kleur kunt zien zonder de dop eraf te moeten halen.
De kleuren van links naar rechts:
Merlot MLS16, Bloody Mary MLS18, Indie Flick MLS05, Whipped Caviar MLS15
 
Nog een keer met flits
Kijk snel verder voor de lip swatches!!

Whipped Caviar MLS15
 
Indie Flick MLS05
 
Bloody Mary MLS18
 
Merlot MLS16
 NYX Butter Gloss €6,99
 
Cherry Cheesecake BLG10 & Tiramisu BLG07
 De gloss is makkelijk aan te brengen met de spons applicator
 
Cherry Cheesecake BLG10 
Tiramisu BLG07
Zelf kon ik niet veel lip swatches van iemand met een donkere huid vinden, dus hopelijk helpt dit iemand die interesse heeft in deze producten. Voor live swatches op m’n hand én op mijn lippen kun je deze video bekijken.
Heb je deze producten al eens gebruikt? Welke kleur vind jij het mooist?
 
Lots of Love
Vie ♥
 
Volg mij op: Bloglovin | Instagram | Youtube
4 gedachten over “Shoplog NYX Matte Lipstick & NYX Butter Gloss (+lip swatch)”

Geef een reactie

