YouTube: Valentine’s Day Glam Look (samenwerking met DessyGT)

Hallo Beauties!
Morgen is het alweer Valentijsdag! Samen met Dessy van Dessyluvs (engelstalige dame) heb ik een collab gedaan. Toen ze mij hiervoor vroeg was ik zo blij! Natuurlijk geweldig als een Amerikaanse je voor zoiets vraagt. Met veel plezier heb ik dan ook een “Get Ready With Me” filmpje opgenomen.
Hier mijn versie van een glam look.
De video met mijn look.
Alles wat ik heb gebruikt staat vermeld in de video.  Het staat op mijn Engelse kanaal VShireen87
Dit is de look van Dessy!
De glitter eyeliner die ze heeft gebruikt vind ik heel mooi! Dat is iets wat ik zelf nog nooit heb gedaan, dus ga het zeker snel uitproberen. Bekijk haar filmpje hier.
Wat vind jij van onze looks?
Lots of Love
Vie ♥
Volg mij op: Bloglovin | Instagram | Youtube
Geef een reactie

