YouTube: GRWM #1 Soft & Pretty Valentine’s Day Look

Hi Lovelies!
Dit jaar heeft Valentijnsdag veel betekenis voor mij. Mijn tante en haar (nu nog) vriend gaan op deze dag trouwen. En als dat nog niet genoeg is gaan mijn neef en zijn (nu nog) vriendin op dezelfde dag ook trouwen! Wat een liefde allemaal haha. Helaas vinden de twee bruiloften plaats in Suriname, dus ik kan er niet bij zijn. Met de feeststemming in gedachten heb ik deze look bedacht. Zachte oogschaduw kleuren, flawless skin met een glow en donker roze lippen.
Ogen:
Essence I Heart Stage Eyeshadow Base
NYX Jumbo Eyeshadow Pencil in Yogurt
Inglot AMC Eyeshadow in 51
MAC e/s in Swiss Chocolate
Inglot FS e/s in 382
Milani Liquid Eye Pencil in 01 Black
Milani Eye Tech Liquid Eye Liner in 01 Black
Clinique Lash Building Primer & Lash Doubling Mascara
Catrice All Round Mascara
Gezicht:
MAC Strobe Liquid Lotion in Golden Elixir
Maybelline Fit Me Concealer in 35
Lancôme Teint Idole Ultra 24H Foundation in 10
Milani Even Touch Powder Foundation in 06 Caramel
Sleek Face Contour Kit in Medium
Inglot Face Blush in 43
Etos Blush in 301 (highlight)
Lippen:
Inglot AMC Lip Pencil in 28 (matte lipstick)
MAC Lipstick in Flat Out Fabulous
Essence Stay With Me Lipgloss in 10 Pretty Witty
Dit is de GRWM video van deze look
Zou jij deze look dragen met Valentijnsdag? Laat het weten in de comments =)

Lots of Love
Vie ♥
Volg mij op: Bloglovin | Instagram | Youtube
Geef een reactie

