Naturally Vie op YouTube!

Hi Lovelies!
Ja het is zover, ik heb een Nederlandstalig YouTube kanaal! Jeeej! Ben er erg enthousiast over. Heb eindelijk door hoe ik met Google+ mijn accouts apart kan beheren. Vind het heel fijn dat ik nu alles gescheiden kan houden. Heb heel veel ideeën voor mijn kanaal en kan niet wachten om ze te delen.
De naam van mijn kanaal is Naturally Vie, net als dit blog =)
Dit is een “lost file” video van mijn tweede big chop a.k.a low fade cut, gefilmd op 28 Augustus 2013. Ondanks dat het al bijna 6 maanden geleden is opgenomen, vind ik het toch leuk om te delen. Het is toch een deel van mijn haarjourney.
Vergeet niet te abonneren zodat je op de hoogte blijft van nieuwe uploads. Ik heb al twee leuke video’s klaar om live te gaan! Dus houdt het in de gaten 😉
Lots of Love
Vie ♥
Volg mij op: Bloglovin | Instagram | Youtube
2 gedachten over “Naturally Vie op YouTube!”

  1. Hi! Als je bedoeld om ze apart te beheren van youtube, dan weet ik het helaas niet. Ik heb twee blogs en beide blogs werden weer gegeven in 1 google+ account wat ik totaal niet wilde. Ik heb een bedrijfspagina aangemaakt op google+ en daardoor kan mijn accounts nu apart beheren.

Geef een reactie

