Mijn Februari Fun Challenge! + FOTD’s

Hallo Beauties!
Omdat ik bijna dagelijks dezelfde make-up look draag besloot ik om deze maand een persoonlijke challenge te houden, de Februari Fun Challenge! De bedoeling hiervan is om elke dag een andere look te dragen en een andere lipstick combinatie. Ik heb zoveel make-up en gebruik nauwelijks mijn mooie oogschaduw paletten. Zoals jullie weten is het mijn doel om m’n make-up collectie te verkleinen én om meer met looks te experimenteren. 
Hier een overzicht van een aantal looks
Welke look vind je het mooist? Laat het weten in de comments!
Lots of Love
Vie ♥
Volg mij op: Bloglovin | Instagram | Youtube

2 gedachten over “Mijn Februari Fun Challenge! + FOTD’s”

Geef een reactie

