Random foto’s van mijn haar

Hey Lovelies!
Afgelopen maand heb ik best veel foto’s aka selfies gemaakt die ik met jullie wil delen. Als je mij volgt op Instagram heb je veel van deze foto’s al gezien. 
I love headwraps! Ben nog niet zo goed in het binden ervan maar oefening baart kunst. Deze sjaal kun je vinden bij H&M
Mijn eerste “puff” na een mislukte braidout 



Dit was een “bad hair day” maar achteraf gezien viel het best mee

Nog een headwrap/turban

Deze dag zaten mijn mini krullen echt top!

Tot snel! =)

Lots of Love
Vie ♥
Volg mij op: Bloglovin | Instagram | Youtube
Geef een reactie

