Haar Update #4 Jan ’14

Hallo Beauties! 
Op 27 januari jl. was het alweer 6 maanden sinds mijn Big Chop! Wat is dat snel gegaan zeg! Kan me nog precies herinneren hoe ik vorig jaar op een mooie zomerse dag afscheid nam van mijn gerelaxte haar. Wauw wat ben ik blij dat ik die stap heb gemaakt. Een dag later (28 januari jl) was het 5 maanden post low fade cut. Ik besloot een blowout te doen om een afro te creëren. Dit is het resultaat:

 Ik voel me net Foxy Brown! (niet de oldskool rapper hè haha). Ik heb besloten om mijn haar een “naam” te geven. En je raadt het al, ze heet Foxy! :p
Zo ziet mijn haar eruit als ik het style met water en gel. 
 Te grappig dat het echt korter lijkt versus de blowout. Maar ik zal NOOIT klagen over shrinkage. Dat is o.a wat mijn (ons) haar uniek maakt. Dus wees er trots op!
Binnenkort veel reviews en fotd’s op mijn blog. Dus houd het in de gaten 😉
Lots of Love
Vie ♥
Volg mij op: Bloglovin | Instagram | Youtube
2 gedachten over “Haar Update #4 Jan ’14”

Geef een reactie

