Gelukkig Nieuwjaar! Doelen voor 2014

Hallo Beauties!
Ik wens jullie een heel Gelukkig Nieuwjaar toe in goede gezondheid! Hoop dat al jullie wensen uit komen =D Zoals altijd hebben mensen goede voornemens en doelen voor het nieuwe jaar. Zelf ben ik niet het type om goede voornemens te maken en al helemaal niet om mijn doelen te delen. Bepaalde (persoonlijke) doelen/dingen houd ik namelijk liever voor mezelf. Maar dit is een haar/beauty blog dus ik kan niet anders dan mijn doelen op dit gebied te delen. 
Haar:
1. Doorgaan met producten opmaken voordat ik nieuwe aanschaf
2. Consistent blijven met mijn haarverzorging
3. Zelf “Marley Twists” of “Box Braids” in doen als een beschermende haarstijl
4. Experimenteren met haarstijlen met mijn eigen haar.
Beauty:
1. Elke week mijn make-up kwasten grondig schoonmaken
(met zeep en conditioner) 
2. Mijn make-up collectie verkleinen
3. Meer met make-up looks experimenteren 
4. Twee keer per week een gezichtsmasker aanbrengen
Gezondheid:
1. Twee liter water per dag drinken
2. Elke dag minstens 10 minuten (intensief) sporten
3. Mijn voeding lactose- en melkvrij houden
4. Elke dag een green smoothie drinken
Dit zijn mijn doelen voor de eerste helft van het jaar. Vier doelen per categorie, moet lukken toch? 
Heb jij nog goede voornemens en/of doelen?

Lots of Love
Vie ♥
Volg mij op: Bloglovin | Instagram | Youtube
2 gedachten over “Gelukkig Nieuwjaar! Doelen voor 2014”

Geef een reactie

