FOTD: Stars N Rockets

Hi Beauties!
Een tijdje geleden zei ik dat ik ook FOTD’s zou delen op m’n blog, maar had dat helaas nog niet gedaan. TOT NU! haha. Als je mij volgt op Instagram heb je deze look al voorbij zien komen. Ik had zin om met een (voor mij) full face make-up look m’n dag te beginnen. Dit is de look waar ik voor ging.
Basis:
Lancôme Teint Idole Ultra 24h in 10 Praline
MAC Pro Longwear Concealer in  nc45
Milani Even-Touch Powder Foundation in 06 Caramel
MAC Sheertone Shimmer Blush in Ambering Rose
Sleek Face Contour Kit in Medium
Wenkbrauwen:
Clinique Superfine Liner for Brows in 03 Deep Brown
L.A. Girl Pro Conceal in Fawn
Ogen:
UDPP(Urban Decay Primer Potion)
Essence Gel Liner in 03 Berlin Rocks
MAC Stars N Rockets, Nocturnelle, Carbon en Vanilla oogschaduw
Milani Eye Tech Liquid Liner en Liquid Eye Liner Pencil
Clinique Lash Doubling Mascara
Ardell Fashion Lashes 120 Demi
Lippen:
Essence Lipliner in 05 Soft Berry
INGLOT Lipstick in 411
MAC Lipstick in Viva Glam 2
MAC Lipglass in Viva Glam 5
 In 2014 zullen er nog veel meer FOTD’s op mijn blog verschijnen! 
Wat vinden jullie van deze look?

Lots of Love
Vie ♥
Volg mij op: Bloglovin | Instagram | Youtube
Geef een reactie

