Haar Update #3 Dec ’13

Hallo Beauties!
Vandaag ben ik 4 maanden post mijn low fade (big) chop. Mijn haar is zoveel gegroeid! Echt nice om te zien hoeveel het gegroeid is in de afgelopen 4 maanden. In m’n length check video heb je al kunnen zien wat de lengte nu is, maar op foto’s is het duidelijker te zien.
 Let niet op mijn kapsel haha! M’n moeder wilde “kwi kwi ba” vlechten =D
Dit is een wash & go, gestyled met water en gel. Ik heb geen idee wat de lengte van m’n haar is in centimeters, en eerlijk gezegd is dat niet echt mijn focus. Het groeit en het is gezond, dat is wat telt voor mij.
Een paar dagen geleden verveelde ik me zo erg en wilde ik iets nieuws met mijn haar. Een kleurspoeling leek me een leuke subtiele verandering. Ik koos voor Crazy Color van het merk Renbow, in de kleur Violette no.43.
Zoals je kunt zien is de paarse kleur nauwelijks zichtbaar. Je ziet een subtiele paarse gloed (althans alleen als ik foto’s met flits maak haha). Ik ging ook niet voor fel paars, daar ben ik het type niet voor. In de toekomst ga ik zeker experimenteren met andere semi-permanente haarspoelingen. 
Wat is jouw favoriete merk voor haarspoelingen? Let me know!

Lots of Love
Vie ♥
Volg mij op: Bloglovin | Instagram | Youtube
Geef een reactie

