Maak kennis met Gabrielle! + OOTD

Hallo Beauties!!
Weten jullie nog dat ik een pruik heb gekocht op de dag van mijn big chop? Vandaag was de dag dat ik haar eindelijk op had!
De pruik heet “Gabrielle” en is van het merk Sleek. Binnekort laat ik zien hoe ze eruit ziet zonder beanie op. Een pruik is echt een geweldige protective hairstyle voor een TWA als je het mij vraagt =)
 M’n OOTD (Outfit Of The Day)
Beanie and Snood – C&A
Jas – H&M
Oorbellen – I AM
Tas – Michael Kors
Jeans – H&M
Laarzen – Invito
Lots of Love
Vie ♥
Volg mij op: Bloglovin | Instagram | Youtube
2 gedachten over “Maak kennis met Gabrielle! + OOTD”

Geef een reactie

