Haar Update #2 Nov. ’13 + Length Check Video

Hi Beauties!
Het is al een tijdje geleden dat ik mijn blog heb geüpdate. Bloggen is op dit moment helaas niet mijn eerste prioriteit. Toch wil ik graag mijn haar update met jullie delen. Ik heb besloten om nu ook length check video’s te maken. Deze zal ik om de 3 maanden uploaden op mijn YouTube kanaal.
Dit keer heb ik mijn haar niet uitgekamd met een afrokam, dus krult het meer dan bij de vorige update.
Vlog mij op Instagram voor meer updates 😉
Lots of Love
Vie ♥
Volg mij op: Bloglovin | Instagram | Youtube
Geef een reactie

