Haar Update | Okt. ’13

Hi Beauties!
Op 28 oktober jl. was het alweer 2 maanden sinds ik mijn haar in een low fade had geknipt. De tijd gaat echt snel! M’n haar is al lekker gegroeid en ik heb nog steeds geen moment spijt van mijn keuze. In deze haar update laat ik zien hoeveel mijn haar is gegroeid in 2 maanden tijd. 
Boven: 28 augustus ’13 | Onder: 30 oktober ’13
Wat een verschil hè! Op de onderste foto heb ik alleen Hairveda’s Whipped Creme Ends Hydration, JBCO van Shea Decadence en Extra Virgin Kokosolie in mijn haar. Ook heb ik geprobeerd het uit te kammen met een hair pick (zo’n afro kam weet je wel), maar dat wilde niet echt lukken omdat mijn haar te zacht was. 
Linksboven: mijn haar met alleen moisturizer en olie
Linksonder: een beetje water en EcoStyler gel (roze) op mijn haar aangebracht
Rechts: close-up van mijn mini krullen
Mijn haar aan de achterkant, bij m’n nek, voelt veel losser aan qua textuur vergeleken met de rest van mijn haar. Maar dat kan veranderen naarmate het groeit. 
Zouden jullie maandelijks een haar update van mij willen zien of om de maand? Laat het weten in de comments!

Lots of Love
Vie ♥
Volg mij op: Bloglovin | Instagram | Youtube
2 gedachten over “Haar Update | Okt. ’13”

Geef een reactie

