Mijn liefde voor Make-up

Hello Beauties!
Als je mij kent weet je dat ik helemaal gek ben op alles wat met beauty te maken heeft. En dan met name make-up! Het begon op jonge leeftijd al toen ik allemaal prachtige donkere dames in “Ebony” magazine zag. Ik vond ze zo mooi, dat wilde ik ook! In plaats van “normale” lippenbalsem, wilde ik altijd een gekleurde die ik dan vervolgens heel dik op mijn lippen smeerde om de look van lipstick na te bootsen. Toen ik naar de middelbare school ging en zakgeld kreeg ging bijna alles op aan lipgloss, oogschaduw noem maar op. Mind you ik had geen idee hoe ik het allemaal correct moest aanbrengen. Gelukkig heb ik niet zoveel foto’s van die tijd haha =P 
Toen ik 21 jaar was, besloot ik de vakopleiding visagie te volgen aan de school van Mieke Petiet te Amsterdam. Daar heb ik heel veel geleerd qua techniek. Zonder problemen heb ik dan ook mijn diploma gehaald. Na dat jaar heb ik ook nog de Masterclass Gruppo Select aan dezelfde school gevolgd. Dat vond ik achteraf wel iets minder, maar heb zeker wel veel ervaring opgedaan tijdens deze masterclass.

Ik vertel dit allemaal omdat ik het leuk vind om mijn Face Of The Day (FOTD) af en toe te delen op mijn blog. FOTD is eigenlijk mijn make-up look van de dag. Ik maak dan een paar foto’s en schrijf erbij welke producten ik heb gebruikt. Bij deze wil ik een paar looks laten zien die ik in het verleden al op mijn andere blog heb gedeeld.  Klik hier om al mijn FOTD’s te zien.
Ik heb veel meegemaakt dat men negatief op mijn liefde voor make-up reageerde, wat mij vroeger best pijn heeft gedaan. But guess what! Diezelfde mensen vroegen mij jaren later om advies 😉 Dus laat niemand je wijsmaken dat het fout is wat je qua make-up doet. Het is JOUW gezicht en JOUW smaak en daar gaat het om. Wees ook niet bang om te experimenteren met verschillende looks. Want het mooie van make-up is dat je het er zo weer af wast als je het niks vindt.
Lots of Love
Vie ♥
Volg mij op: Bloglovin | Instagram | Youtube
7 gedachten over “Mijn liefde voor Make-up”

  1. Dank je wel! Gewoon een dagje all out gaan en experimenteren. Ik leek vroeger echt op een iets haha. Te dikke foundation, ZWARTE lipliner haha. Maar daardoor heb ik wel veel geleerd 🙂 Op de meeste dagen heb ik trouwens ook gewoon mascara en lipstick op, heb niet altijd zin in een full face hihi

Geef een reactie

