Jomi Cosmetics Review

Hi Lovelies!

Een paar maanden geleden heeft Dorothy van Freshdimez twee producten van Jomi Cosmetics naar mij opgestuurd. Omdat ik aan deze nieuwe haarjourney begon, mocht ik een product uitkiezen 😀 Als verrassing kreeg ik er nog een product bij! Lief hè! 

Jomi Cosmetics is een Surinaams productiebedrijf. Handmatig worden er allerlei producten gemaakt op natuurlijke basis. Er zijn producten verkrijgbaar voor het haar, het lichaam, het gezicht en de voeten. Voor ieder wat wils dus!

Awarra Soap
“De olie en sap van deze fruitige palmvrucht (Awarra), maakt de huid soepel en zacht na het baden. Het is uitstekend geschikt voor de droge huid.”
Dit is een fijne zeep. Ik gebruik het nu ongeveer 2 weken en mijn huid voelt na elk gebruik lekker zacht aan. Ik vergeet (eigenlijk pure luiheid sttt!) mezelf weleens in te smeren met bodylotion, en na gebruik van deze zeep oogt en voelt mijn huid minder droog dan voorheen. 
Ingrediënten: water, awara-olie (astrocaryum vulgare), carapa-g (andiroba) boter, kokosolie, zonnebloemolie, sodium hydroxide,  awarasap (astrocaryum vulgare), koeswe (achiote-natuurlijke kleurstof),geurstoffen en conserveringsmiddelen.

Hair Hot Oil
“Verwen het haar met een warm oliebad. Deze is goed tegen droog en futloos haar en hersteld gespleten haarpunten.” 
Zelf ben ik geen fan van hot oil behandelingen. Vind niet dat het verschil uitmaakt in mijn haarverzorging. Ik heb deze Hair Hot Oil nu een paar keer gebruikt en eerlijk gezegd zie ik geen verschil in mijn haar. Dat kan komen doordat mijn haar niet droog en futloos is of doordat het nog te kort is om de werking te kunnen zien. Als mijn haar wat langer is ga ik het weer gebruiken en kijken of ik dan misschien wel verschil zie. 

Mijn moeder heeft het ook twee keer op haar haren gebruikt, en ik moet zeggen dat het er daarna mooi glanzend uitzag! Ze heeft gerelaxed haar met een kleurspoeling erin, wat het haar als snel droger maakt. Voor haar is deze hair hot oil een hit! Ik ben het er overigens niet mee eens dat het gespleten haarpunten hersteld, want dat kan geen enkel product.

Gebruik: 
Verwarm de olie (au bain-marie). Daarna opbrengen op het (droog) haar en goed laten inwerken. Zit vervolgens 15minuten onder de droog kap of met een plastic kapje over het hoofd voor een halfuurtje. Daarna shamponeren en crèmen.
 Ingrediënten: awarra (astrocaryum Vulgare)-olie, zonnebloemolie, maisolie, carapa-g (Andiroba)-olie, maripa (attalea maripa)-olie, pindaolie, Aloe Vera, d-panthenol, etherische olien, fragrance en conservering.

Mijn interesse voor dit merk is zeker aangewakkerd! Ik ben blij dat ik op deze manier kennis heb mogen maken met Jomi Cosmetics. Heb een paar producten op het oog die ik graag wil uitproberen en dan met name de lichaams- en gezichtsverzorging. Nogmaals bedankt D. 😉

Kijk voor meer informatie op: http://www.jomi-cosmetics.com/

Kende jij Jomi Cosmetics al? Let me know!

Lots of Love
Vie ♥

Volg mij op: Bloglovin | Instagram | Youtube

Bron informatie: Jomi Cosmetics
2 gedachten over “Jomi Cosmetics Review”

Geef een reactie

