New in: Hairvéda Dry Hair Solutions

Hi Lovelies!
Sinds ik natural ben is het mijn doel om alleen (of voor zover mogelijk) natuurlijke haar producten te gebruiken. Naarmate een oud product op is vervang ik het met iets op natuurlijke basis. Ik vraag mezelf af of het daadwerkelijk verschil uitmaakt in de conditie van mijn haar. Hairvéda is een merk met ingrediënten op natuurlijke basis. De Whipped Creamy Ends Leave-in en Almond Glaze zijn twee producten van dit merk die ik al gebruik en geweldig vind. Vanzelfsprekend dus dat ik meer van dit merk wilde uitproberen. In dit artikel deel ik alleen foto’s en een korte beschrijving van wat ik heb gekocht. Reviews volgen zodra ik de producten een tijdje heb gebruikt.

Sitrinillah Deep Hair Masque
Intense Moisturizing Conditioner
 Heb veel goeds over deze conditioner gehoord. Het is te gebruiken op zowel droog als nat haar. En het ruikt zo lekker!! Net als split ijsjes! Vandaar dat er denk ik “Non Edible” opstaat hihi.

Whipped Clouds
Thick & Creamy Moisturizer
Nu het kouder wordt wil ik wat dikkere producten gebruiken in plaats van olie om mijn haar te sealen.
Whipped Gelly
Moisturizing & Light Holding Gel
Het meest enthousiast ben ik over dit product. Kan niet wachten om het uit te proberen. Ben benieuwd of dit mijn haar niet hard maakt.
In Nederland zijn de producten te bestellen via Mariposa Import.
Voor meer informatie over de producten kun je terecht op:

In dit filmpje laat ik de Hairvéda (en Shea Decadence) producten zien
Ben je al bekend met Hairvéda producten? Zo ja, met welke?

Lots of Love
Vie ♥
Volg mij op: Bloglovin | Instagram | Youtube
Geef een reactie

