Kinks by Shea Decadence

Hi Beauties!
Begin oktober plaatste ik mijn bestelling bij Shea Decadence. Na twee lange weken wachten ontving ik eindelijk mijn pakketje. 
 Shea Decadence is een bedrijf gevestigd in Engeland. De producten worden handgemaakt met natuurlijke ingrediënten. Ook wordt er niet op dieren getest. Ik wilde iets nieuws proberen waar ik nog nooit van had gehoord, dus zodoende mijn bestelling. De producten die ik heb zijn deel van de Kinks Hair Range.

Jamaican Black Castor & Emu Oil Scalp Pomade
Omdat ik het niet fijn vind om olie op mijn haarlijn te gebruiken, zocht ik iets in vaste vorm. Naast Jamaican Black Castor Oil (JBCO) en Emu Oil bevat dit product ook etherische oliën (lavendel, rozemarijn, sandelhout en tijm) die bekend staan om de haargroei te stimuleren.
Jamaican Black Castor Oil
JBCO wilde ik graag uitproberen. Het schijnt de haargroei te bevorderen en je haar dikker te maken. Nu gebruik ik de normale castor olie (wonderolie) en ben benieuwd of JBCO echt betere resultaten geeft. Moet wel wennen aan de geur! Het ruikt niet zo best om ’t maar netjes te zeggen.
 Creamy Nilotica Hair Whip
Dit is een typische whipped hair butter. Te gebruiken om je haar mee te sealen of voor braid/twist outs. Het ruikt heerlijk! Ook kun je het gebruiken om je huid mee in te smeren.
Voor meer informatie en om kun je terecht op:

In dit filmpje laat ik de Shea Decadence (en Hairvéda)producten zien. Ook vertel ik er kort wat over
Lots of Love
Vie ♥
Volg mij op: Bloglovin | Instagram | Youtube
Geef een reactie

